morganizerfinansow.plmBank oraz CashDirector S.A. wprowadza zmiany, których celem jest ułatwienie pracy biur rachunkowych i zapewnienie porządku w finansach ich klientom. 

Jakie to zmiany? 

Przede wszystkim dostęp online do dokumentów klientów. Niemalże wszyscy z badanych przez nas księgowych narzekali na nie dostarczanie na czas dokumentów przez ich klientów. Robienie zdjęć faktur kosztowych za pomocą aplikacji mobilnej
i umieszczanie w systemie pozwoli na bieżący dostęp do faktur. Dla klientów z kolei to porządek w fakturach, które zdarza im się gubić i nie pamiętać o nich.    

Dla przedsiębiorców wprowadzamy innowacyjne na rynku rozwiązanie, które wesprze ich w zarządzaniu biznesem i kontrolowaniu finansów - mOrganizer finansów. 

Jego funkcje to:

Monitorowanie płatności

Wystawianie faktur z własnym logo i reklamą, automatyczne łączenie płatności otrzymywanych od klientów z fakturami sprzedażowymi, pulpit zarządzania ściąganiem płatności, automatyczne przypomnienia o zapłacie za faktury.

Porządek w kosztach

Robienie zdjęć faktur kosztowych, wysyłanie w formie elektronicznej do księgowej w pakietach mKsięgowość, rozliczanie faktur z płatnościami i automatyczne przypominanie o terminach płatności.

Planowania finansów

Planer płatności (czyli co i kiedy jest do zapłacenia), prognoza gotówki na najbliższe 4 tygodnie, alerty w przypadku przewidywanego braku środków.

 

mOrganizer finansów będzie dostępny przez 3 miesiące za darmo. Po tym terminie decyzja o korzystaniu z jego pełnej funkcjonalności lub  poszczególnych modułów należeć będzie do klienta. 

Mamy nadzieję, że zaproponowane zmian usprawnią działanie biur rachunkowych, a atrakcyjna oferta przyciągnie wielu nowych klientów.:-)

www.morganizerfinansow.pl

 

mOrganizer finansów, czyli innowacyjne rozwiązanie 
dla firm i inne zmiany w mBank
01 sierpnia 2019

Przystąp do OSCBR

Kontakt : 668 465 054  Pon- Pt : 9 -17