Na szkoleniu zastanowimy się wspólnie:

- Jak mówić, żeby usprawnić naszą komunikację z Klientem, tak by się z nim dogadać.?

- Jakich zasad komunikacji się trzymać, by zachować profesjonalny wizerunek naszego Biura Księgowego?

Skupimy się na najczęstszych wpadkach lingwistycznych, które negatywnie wpływają na odbiór naszych usług i postaramy się znaleźć skuteczne zamienniki, których warto używać w pracy księgowego. Poznamy proste i bardzo skuteczne metody komunikacji z Klientem, aby mimo istniejącej konkurencji usług księgowych na rynku, Klient chciał z nami współpracować.

Joanna Świderska - dyplomowany i certyfikowany Trener Biznesu, magister Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, od 2012 roku z tytułem zawodowym technika administracji. Absolwentka licznych szkoleń i kursów, doskonalących jej trenerską pracę. Posiada wieloletnią praktykę biznesową w sektorze finansowym i nieruchomościowym, którą zdobywała w renomowanych firmach z branży. Swoją karierę zawodową rozpoczynała jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, dzięki czemu doskonale zna sprzedażową specyfikę kontaktu z klientem. W swojej pracy zawodowej odpowiada przede wszystkim za sektor szkoleniowy pracowników różnego szczebla. Główna tematyka realizowanych szkoleń to obsługa klienta, savoire-vivre w biznesie, komunikacja interpersonalna, mowa ciała, umiejętność zarządzania i budowania zespołu, automotywacja i motywacja pracowników, autoprezentacja, wystąpienia publiczne oraz przede wszystkim szeroko pojęta sprzedaż, poruszana w takich zagadnieniach jak techniki sprzedażowe, język korzyści, negocjacje, umiejętność radzenia sobie z obiekcjami i wymagającym klientem. Na swoim koncie ma realizację kilku edycji Akademii Sukcesu, gdzie odpowiedzialna była za organizację i współprowadzenie cyklu szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników. Dodatkowo, w swojej dotychczasowej pracy, była odpowiedzialna m.in. za proces rekrutacji, wdrażania nowych pracowników, coachingi i mentoringi indywidualne, tworzenie autorskich narzędzi, procedur, opracowywanie skryptów sprzedażowych oraz szeroko pojęty kontroling oraz marketing, współprowadzenie wewnętrznego bloga i koordynacje social mediów, organizacje firmowych eventów.

30 kwietnia 2021  godz. 12:00

Narzędzia skutecznej komunikacji
z Klientem dla księgowych

Przystąp do OSCBR

668 465 054  Pon- Pt : 9 -17 

Polityka prywatności

Aleje Jerozolimskie 96

00-807 Warszawa

Telefon 668 465 054