Spotkanie nr 2. W CYKLU SPOTKAŃ Z PSYCHOLOGIEM I MENTOREM BIZNESU
 

Czas trwania: 3,5h, forma online, zasady prowadzenia: mini-edukacja + ćwiczenia prowadzone
w poufności i bezpieczeństwie

Plan warsztatów

1. Asertywność i komunikacja nastawiona na rezultat przyspiesza zażegnanie kryzysu z klientem lub pracownikiem -1,5 h

  • Zasady asertywnego zachowania
  • Podstawowy trening z asertywnej komunikacji typu non-violent


2. Skuteczne przechodzenie do działania w sytuacji kryzysowej - 1,5 h

  • Trening Pozycji Obserwatora jako sposób na złapanie niezbędnego dystansu
  • Ćwiczenie „Czarny scenariusz” i szybkie budowanie planu zaradczego

prowadząca: Justyna Bąba 
Psycholog kliniczny i psychologii zdrowia.  Badaczka dobrostanu i efektywności pracowników oraz mentorka biznesu. Obecnie związana z Uniwersytetem SWPS – doktorantka Centrum Badań nad Relacjami Społecznymi. 

8 lipca 2020 r. godz. 15:00 - 18:30 webinarium 

Jak działać skutecznie w sytuacji kryzysowej?

Przystąp do OSCBR

668 465 054  Pon- Pt : 9 -17 

Polityka prywatności

Aleje Jerozolimskie 96

00-807 Warszawa

Telefon 668 465 054