Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie materiały wykorzystane na ww. stronie w tym: logo, tekst, zdjęcia, grafika, dźwięk oraz sposób ich prezentacji są prawnie chronione i stanowią własność intelektualną ich właścicieli. Dane te zostały podane wyłącznie w celach informacyjnych. design studiokreatywa.pl

wróć

DLA BIURA RACHUNKOWEGO

DLA PRZEDSIĘBIORCY

wróć

Na szkoleniu skupimy się na najczęstszych wpadkach lingwistycznych, które negatywnie wpływają na odbiór naszych usług i postaramy się znaleźć skuteczne zamienniki, których warto używać w pracy księgowego. Poznamy proste i bardzo skuteczne metody komunikacji z Klientem, aby mimo istniejącej konkurencji usług księgowych na rynku, Klient chciał z nami współpracować.

Szkolenie jest bezpłatne dla Biur Rachunkowych sieci OSCBR!

 

Jak wziąć udział w szkoleniu? Wystarczy zarejestrować się poprzez : link

Narzędzia skutecznej komunikacji z Klientem dla księgowych

Joanna Świderska

Dyplomowany i certyfikowany Trener Biznesu, magister Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, od 2012 roku z tytułem zawodowym technika administracji. Absolwentka licznych szkoleń i kursów, doskonalących jej trenerską pracę. Posiada wieloletnią praktykę biznesową w sektorze finansowym i nieruchomościowym, którą zdobywała w renomowanych firmach z branży. Swoją karierę zawodową rozpoczynała jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, dzięki czemu doskonale zna sprzedażową specyfikę kontaktu z klientem. W swojej pracy zawodowej odpowiada przede wszystkim za sektor szkoleniowy pracowników różnego szczebla. Główna tematyka realizowanych szkoleń to obsługa klienta, savoire-vivre w biznesie, komunikacja interpersonalna, mowa ciała, umiejętność zarządzania i budowania zespołu, automotywacja i motywacja pracowników, autoprezentacja, wystąpienia publiczne oraz przede wszystkim szeroko pojęta sprzedaż, poruszana w takich zagadnieniach jak techniki sprzedażowe, język korzyści, negocjacje, umiejętność radzenia sobie z obiekcjami i wymagającym klientem. Na swoim koncie ma realizację kilku edycji Akademii Sukcesu, gdzie odpowiedzialna była za organizację i współprowadzenie cyklu szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników. Dodatkowo, w swojej dotychczasowej pracy, była odpowiedzialna m.in. za proces rekrutacji, wdrażania nowych pracowników, coachingi i mentoringi indywidualne, tworzenie autorskich narzędzi, procedur, opracowywanie skryptów sprzedażowych oraz szeroko pojęty kontroling oraz marketing, współprowadzenie wewnętrznego bloga i koordynacje social mediów, organizacje firmowych eventów.

30 lipca
godz. 11:00-12:00